Tuesday, 26 July 2011

Semalam..

      Assalamualaikum..meng'updatekan blog hari ini..semalam mengeluarkan diri dari umah untuk menguruskan persediaan nak masuk u..ke hulu hilir pegi..siyes paling xbest wat benda2 camni... 1st pegi hospital for medical checkup..then buka akaun bank..tang nak buka akaun ni leceh sikit sebab cap jari saya dah terhapus s0 susah nak detect..senang nak wat jenayah pasni..hahaha..
     Bila dah jadi camtu..kena patah blek amik surat beranak ngan surat tawaran..hisshh..cap jari menjadi  masalah utama saya plak ketika ini...*kesemua jari saya xda cap jari* yang bestnya kan bila saya kena isi nama penuh kat tiga kertas yang berlainan..saya diarahkan tulis kembali pada kertas baru sebabnya adalah:
..1st...Amni Azmira Mokhtar
Pak cik : Mane bt cik kak??
..2nd..Amni Azmira Bt. Mokhtar
Pak cik : Bt kena tulis penuh
..3rd..Amni Azmira Binti Mokhtar
selesai..kena la juga ceramah sikit..tapi pak cik tu sporting... xbengang dengan ketidak pahaman bahasa saya ini..heran hal camtu pon dititikberatkan *memang perlu dititikberatkan*

     Hal itu membuatkan saya tersenyum bila mengingatkan kembali..kekadang nak jumpa orang yang melayan karenah kita dengan baik agak susah sikit sekarang ...pada pandangan saya lah..

Nota kaki : ade sesiapa ade masalah ini..nak pegi kat doktor pon
                 xguna..terima seadanya je lah..heheh  

19 comments:

cik tikah said...

alahai... mcam2 eh. nak masuk U dh? all the best. hehe...

Cik Domo said...

hehehe..jgn wat jenayah yekk...
p kikis kasi ada balek cap jari tu
eh3..gurau je :)

Bui Junaidi said...

konpius ni..kenapa takder cap jari..?

amni azmira said...

cik tikah : emm tu la mcam2 dugaan..hee..thanx darl..

cik domo : insyaallah nsihat anda akn sya ikut..ehehe..

Bui : cik amni mengalami msalah kulit sensitif pda jari..jari sahaja ye.. sbb alahan pda sbun cuci pinggn..ari2 bsuh pinggn mane taknya hilg kn..heee

emydiaz3 said...

gud luck dear...biasalah bersusah-susah dahulu..heheh

iefa ujang said...

mcm2 la amni ni...da nk msok u kan bln 9 ni.gud luck eaa :)

amni azmira said...

emydiaz3: bersusah susah dahulu bersenang senang kmudian..ye tak?..hee thanx dear..

iefa : ehehe..cik amni nih mmg mcam2..thanx sweetie ^_^

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

aik.napa lak cap jari takda tue? hehe

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

ehh..kita sama taw.ada alahan.coz basuh pinggan ja..sama lahh..tapi kanan ja nie..3jari..x ok lagi.huhu

cik kacak said...

cik Amni Azmira Binti Mokhtar , moga berjaya selalu ;)

http://celotehsikacak.blogspot.com/2011/07/kali-ni-cik-kacak-diberi-lagi.html

ILA HonEyBuNNy said...

mmg banyak hal kena urus bila nak masuk U neh..hehe

xboleh salah ckit..ada ja kan..ehhe

all the best dear..

amni azmira said...

Cik Nur Elyana : wahh..kite geng..tpi saya semua jari abis kikis kot..emmm saya sampei bla xkan oke..

cik kacak : terma kasih daun keladi cik kacak..muahh3..ehehe

ILA honeybunny : tu la kan..a lots of tima ceh cik Ila..muahh jgak..hee

amir aizat said...

ohh biasalah, manusia mcm ragam kan.hehe

Bui Junaidi said...

oic..ingatkan takder jari..hehehe

amni azmira said...

amir aizat : tu lah..laen org laen ragamnya kan..

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

laa..napa x ok lak? dulu Yana pena kena taw form 5..ok jugak..tapi sellu ibu jari lah... ngehh..skrg kena lagi,,tapi dalam rawatan.ada ubat.hehe. Coz kat uma je kan...asik basuh pinggan ja..hehe

amni azmira said...

Ekyana : emm..sbb da trok sgt nih..mybe kna sapu lotion oke kot..ehehe..tu la kan ari2 saya kena msak kt umh mane taknya cuci pnggan jgak..report kt mak tdi..,mak kta "alahh tak leh nk wat keje sikit"..hihi

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

laa.sian..ngeh. Yana ada ubat,.so x la teruk sgt da dear.hehe

amni azmira said...

Elyana : hehe..thanx s0 much dear for your corncern..^^