Wednesday 11 May 2011

Alamakk !!

       Guys2 nak bgtaw satu ceritera baru ni...but it just small matter lol...hehehe
Tapi sebelom tu baru semalam je akhirnya saya kuar rumah sebab kawan baik saya baru balik ke tempat saya setelah lama tak bertemu...mungkin kami takkan bertemu lagi c0z dy akan pindah selama lamanya dari tempat saya.. s0 sad tapi nak wat camne kan.. banyak sungguh kami sembang sampai rahang mulut nie pon da ketat  la..haha..
Lme gakla sya dok umah dy memandangkan bibit pertemuan terakhir... aceceh.. then pukul 6 lebih camtu baru saya balik..pi sana pon owg hantar dan berjemput sebab males nak drive mot0..
    Balik2 je rumah memang terus menuju ke bilik dan laju aje buka lappy..then sedang khusyuk menelaah ape yang ade lam lappy tu..akhirnya benda yang saya jangka berlaku telah berlaku..nak taw ape??
Oleh kerana terlalu suke dok dalam bilik..kipas angin saya telah memberontak  kerana tak mahu lagi berkhidmat dan amik keputusan untuk bersara..hahahaaa...saya nie pakai kipas angin kaki je..kipas kt ceiling tu pon da lame rosak.. bila nak dapat airc0nd tak taw..
    Memang mak dan ayah da bilang.."tutup la kipas tu..bagi rehat sat tapi wat tak kisah je sebab alwayz my time dalam bilik ..xkan nak tutup bila da dok dalam tu..ish3... "tu maknanya ayah dan mak ko suh kuar dri bilik la...jangan asyik terperap je.."ckap diri i.. hehee.. Bila da rosak tu mula la kena bising ngan ayah sebab xdengar cakap..
    Tapi saya da taw ade kipas angin spare..tula saya biaq yang tu rosak.. haissh tak reti jaga betoi...pasni kena jaga leklok la... and tak bole nak kurung dalam bilik sangat.. s0 jangan jadi macam saye nie xreti jaga benda..
 Ermmm itu jelah celoteh saya tuk hari ni...sya nak pegi lagi umah kawan saya semalam tu..bubye..!!

4 comments:

RaraPuing said...

rara folow sini :))

Deanna Syaqieza said...

follow awk

deanna syaqieza18.blogspot

storyfromme said...

musim panas ni memang perlukan kipas.kalau takde kipas duduk dalam rumah macam duduk dalam oven je.

Anonymous said...

salam....

singgah sini sambil folo ur blog..

**58