Wednesday, 17 August 2011

Baham Harimau..

Pak Pandir : Selamat pagi tuan
Polis : Selamat pagi..Apahal?
Pak Pandir : Saya nak buat aduan tuan.
Polis : Pasal apa?
Pak Pandir : Kawan saya dibaham harimau.
Polis : Pukul berapa?
Pak Pandir : Dia tak pukul, dia terkam.
Polis : Habis?
Pak Pandir : Tak habis, tinggal kepala!!
   
   ***********************************
p/s : Korang penah tak lain yang ditanya lain korang
        menjawabnya..*tipu kalo xpenah..huhu
           
      
     

17 comments:

cheqwa said...

hahahaha...lawak laaah.penah dengar citer nih...^_^

Suria said...

pernahhh..xtau kenapa selalu kalo org tanya msti suria selalu jwb benda lain..sampai kena marah plak tu..hehehe :D

cemomoi said...

bijak tuuuu

amir aizat said...

selalu sgt.sentap je dgn org2 camtu,haha

Xavi De said...

haha..pernah...
misundestanding n miscommunication...:p

syarifahsidrus said...

memang nak kena penampar la camtu..hee

iefa ujang said...

pak pandir mmg terbaekk la.bongaop aihhh...ahahha

amni azmira said...

cheqwa : buat2 xbesa dengar cita ni tau..hee

Suria : sampai kena marah?
xbaek diorang tau..hehe

Amir Aizat :jom kasi sentap..hehe^^

Xavi De : me to0..

syarifah : bagi penumbuk sekali..huhu

iefa : pak pndir terbaik bgi org skit jiwa..hoho

ILA HonEyBuNNy said...

heheheheh...

lawak la..tanya lain jawap lain lak...saboor ja la..ngeh3...

atiqah~ said...

penah2..geram ja dengar jwpn org2 yg balas mcm tu..hahaha

Mohd Izzar said...

hahah..lawak..

Elyana Ahmad ツ said...

haha.lawak lawak.kalau ade kat depan pak pandir nei mahu sy siku je.haha

Adam Idris said...

kekekeke pukul membawa beberapa maksud...hahah ! :)

faidah misnan said...

penah . dan penah ketawe tak pon kene marah .
heee

hyz said...

sekeh je pak pandir tuh.. hahaha

sha my heart said...

haha~ lawak2.. kebetulan sungguh, kan? =)

pernah juga dulu jwb lurus bendul padahal faham maksudnya. saja nak permainkan, nak suruh cakap bg tepat =P

Farahin Ahmad said...

selalu je...kahkah