Thursday, 25 August 2011

Pelarian..

Ku ingin lari,
Lari dari penderitaan diri,
Lari dari kesusahan diri,
Lari dari diriku sendiri,
Lari dari dosaku sendiri,
Lari dari masalah sendiri,
Lari dari kebodohan diri,
Lari dari kekalahan diri,
Lari dari penyelesaian diri,
Tapi yang pasti....
Aku akan lari dan terus berlari..huhu

p/s : Terima kasih ampa berlari, jalan, golek, singgah dan jenguk 
        sini..hehe..^^

13 comments:

abghani said...

jgn lari dari rumah lak...tk raya nanti....hahaha

ILA HonEyBuNNy said...

ala..jangan la lari...

xlarat nak kejar neh...sempuuttt...hehe..

jangan lari dari semua tu..jom kita hadapinya...;-)

syrupmasin said...

oke jom lumba lari :D

syarifahsidrus said...

nak lari jauh tu..hhee

Mohd Izzar said...

erm..hadapi jewla semua tu..
klu lari..tak selesai kn pun soma masalah tu..

amir aizat said...

teruskan lah berlari selagi mampu,hehe

cemomoi said...

bersua muka tidak, tapi tetap setia; beramah-tamah tidak, tapi tetap mesra; bersenda ikut suka jee, tak tau plak ada yang terasa; mengomen macam le hebat, tak prasan rakan rasa kena sebat; duhai sahabat duhai pelawat, kususun ruas jari yang karat, mohon ampun ke hadrat, agar kita semua beroleh rahmat, Allah limpahi dengan berkat

Shawn Razaleigh said...

laju betul lu lari..awrr

iefa ujang said...

xperlu lari,tapi hadapi semuanya sbb 2 yg mmbesarkan kita :)

Hunnym Syot 美智子 said...

ha?.. penat laa nak lari bulan pose ney.. hehee

http://irsyanim.blogspot.com/2011/08/selamat-hari-raya-aidilfitri.html

hyz said...

tak penat ke lari? heheheh jom lari sama2

cart kartika said...

ni mesti olahragawati dlu ni..hihi^^

jemput bce entry terbaru ika..

Xavi De said...

lari leh selesaikan masalah ker...?XD